fbpx

+ Trening po ciąży

Powrót do formy po ciąży wcale nie musi być stresujący, okupiony nieprzespanymi nocami i mnóstwem wyrzeczeń. Przede wszystkim musisz pamiętać, że Twoje ciało wykonało ogromną pracę – stworzyło życie. Dlatego powinnaś być dla niego łagodna i łaskawa. Przez cały okres połogu po prostu wypoczywaj i ciesz się swoim maleństwem, a kiedy Twój lekarz prowadzący da Ci zielone światło, możesz zacząć myśleć o tym, jak odzyskać dawną sylwetkę.

Jak wrócić do formy po ciąży?

Powrót do formy po ciąży oraz to, jak szybko pozbędziesz się zbędnych kilogramów zależy od wielu różnych czynników, takich jak genetyka, to, ile przytyłaś w ciąży oraz czy rodziłaś naturalnie czy przez cesarskie cięcie. Istnieje jednak kilka generalnych zaleceń, które warto wcielić w życie.  Przede wszystkim, kiedy tylko lekarz wyrazi na to zgodę, zacznij od relaksujących spacerów. Są one dobre nie tylko dla Ciebie, ale również dziecka. Regularne przebywanie na świeżym powietrzu Tobie pozwoli spalić trochę kalorii i dotlenić się, a u malucha doskonale wzmocni system odpornościowy.  Poza tym, jeżeli tylko masz taką możliwość i nie zdecydowałaś inaczej, postaraj się karmić piersią. Produkcja pokarmu i samo karmienie wymaga sporo energii. Poza tym karmiące mamy częściej zwracają uwagę na zdrową dietę. Ta naturalna czynność jest zatem prawdziwym sprzymierzeńcem w utracie wagi.  Na koniec zostały ćwiczenia fizyczne. To kłopotliwy temat. Oczywiście bez nich trudno będzie Ci osiągnąć efekty, jednak mało która świeżo upieczona mama ma czas na regularne treningi. Na szczęście dzięki nowoczesnym metodom treningowym wystarczy 20 minut tygodniowo, żebyś zobaczyła pożądane rezultaty, a przy tym poprawiła nie tylko swoją sylwetkę, lecz również stan zdrowia.

Jakie ćwiczenia są wykonywane z kobietami przy użyciu EMS?

Za skrótem EMS kryje się termin Electro Muscle Stimulation. Podczas treningu EMS wykorzystuje się elektrody, które pobudzają mięśnie do intensywniejszej pracy wykorzystując impulsy elektryczne o niskim napięciu. Dzięki temu podczas 20 minut mięśnie wykonują nawet do 100 razy więcej skurczów niż przy tradycyjnym treningu. Oznacza to szybsze spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni oraz poprawę sylwetki.

Trening metoda EMS to doskonała propozycja dla kobiet po ciąży, ponieważ praktycznie nie obciąża stawów, a jego przebieg jest bardzo łagodny. Z tego powodu w takim treningu mogą brać udział nawet panie po cesarskim cięciu. Podczas sesji treningowej najczęściej wykonuje się tradycyjne ćwiczenia pod okiem doświadczonego trenera. Program ćwiczeń oraz ich rodzaj jest całkowicie dopasowany do kondycji oraz możliwości trenującej.

Dlaczego trening EMS jest wskazany kobietom po ciąży?

Ciąża i poród to ogromne wyzwanie dla kobiecego ciała. Nawet jeśli przed porodem byłaś w doskonałej formie, po nim Twoje mięśnie brzucha oraz mięśnie dna miednicy, czyli tak zwane mięśnie głębokie, są mocno osłabione oraz rozciągnięte. Dlatego właśnie trening EMS jest doskonałym wyborem dla Ciebie!  

Trening EMS pobudza wszystkie grupy mięśniowe, w tym także trudne do aktywowania zwykłym treningiem mięśnie głębokie. Dzięki temu już po kilku sesjach zauważysz nie tylko znaczną poprawę Twojej sylwetki i postawy, lecz także stanu zdrowia. Co więcej, trening EMS stymuluje też układ krwionośny i limfatyczny oraz ujędrnia skórę, jest to zatem kompleksowy, a przy tym niewymagający sposób na osiągnięcie wymarzonych rezultatów.

Masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami

NAPISZ DO NAS
Studio

Body Up
ul. Bandurskiego 48, Kraków

Body Up
ul. Radzikowskiego 16, Kraków

Pon. – Pt.  7:00-22:00
Sobota  8:00-22:00

Media społecznościowe
Instagram